Birthe Sienna Larsen

God kveld.

Jeg tenkte å begynne denne bloggen med å fortelle litt om meg. Jeg er en jente på 19 år med litt mange diagnoser for å si det lett, noen av de er Borderline personlighets forstyrrelse, klinisk alvorlig depresjon, sosial phobia, generalisert angst, som alltid er like hyggelig med så mange diagnoser, detect my sarcasm. Jeg har en kjæreste som jeg har vært sammen med i 1,5 år og vi skal flytte sammen 12. desember, noe som vi gleder oss veldig til. 

Jeg går ikkje på skole eller jobb for tiden pga problemene mine, jeg har ikkje gjort mer enn å være i behandling for diagnosene mine i en lang periode. Jeg har vært til mange forkjellige psykologer men noen var bare student og da måtte eg få ny psykolog igjen og noen greide bare ikkje være der for meg og var ukomfortabel med meg siden jeg er ikkje en pratsom jente og jeg tenker ikkje som alle andre så er vanskelig for folk å skjønne hva jeg tenker og vil.

For tiden er jeg hos en psykolog som ikkje hører på hva jeg har å si og når jeg forteller hvordan jeg har det og at jeg føler kroppen min ikkje kommer til å greie jobb, siden jeg har prøvd det en del ganger før og da bare prøver hun å overbevise meg og får meg til å føle meg dårlig fordi jeg ikkje greier noe, så jeg skal bli overført til et nytt sykehus når jeg flytter, hvor jeg har hørt bedre ting så jeg håper virkelig de kan hjelpe meg der.

Håper dere har en fin kveld videre! Mvh. Birthe Sienna

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg