Julen

God dag.

Det er en del ting som skjer framover for meg rundt juletiden. 12. Desember skal jeg og kjæresten flytte inn sammen i en leilighet, 15.Desember er det julebesøk med familien min så det blir noen hektiske 3 dager når vi flytter inn så vi har en del av tingene pakket ut før vi skal i jule besøket, og i julehelgen skal jeg og familien som hvert år ut på hytten til min tante å feire julen der, som alltid er koselig. De siste ukene har jeg begynt å pakke ting vekk så jeg unngår å gjøre alt i siste liten, til nå så har jeg pakket 4 kasser med forkjellige ting. 

Men siden kjæresten min nettop har begynt i jobb og jeg får bare støtte fra NAV, så må vi i desember bruke minst mulig penger siden ta trekker de 50% skatt, så jeg får ikkje kjøpt de dyreste gavene eller så mye gaver egentlig, så får vi bare se hvor mye gaver eg får råd til. Men tror det viktigste for familien min er at jeg greier meg og at eg er der med de i julehelgen, og de vet selv at eg ikkje får så mye penger, og halve utbetalingen eg får går til leien.

 

Klem Birthe Sienna

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg