Jule ønskeliste

God kveld.

Det nærmer seg nå jul, og har sett at mange har begynt å kjøpe inn julegaver til de nærmeste, men selv så har jeg kun kjøpt til kjæresten min og moren min så jeg har en del gaver igjen. Men folk spør meg stadig vekk om hva jeg ønsker meg til jul, så jeg tenkte å lage et lite innlegg om hva jeg ønsker meg.

Jeg ønsker meg ikkje så mye i år, bare litt sminke greier også ønsker jeg meg litt ting til leiligheten, men mest av alt så ønsker eg meg penger for jeg har ikkje mye selv. Jeg setter ikkje så stort krav egentlig, haha, eneste jeg hadde blitt super glad for er dette violet voss palettet!

Men ellers, hva ønsker dere dere til jul? Og hva tenker dere å kjøpe til de nærmeste?

Klem Birthe Sienna

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg