Tyskland turen

God fredag.

Som noen vet så var jeg i Tyskland med kjæresten min i Juli/August i 3 uker, så jeg tenkte å dele litt om hva som skjedde der. 

Vi kom oss først til hamburg og ble der i 3 dager før vi reiste videre til Berlin hvor vi var i en uke, så reiste vi til Gemnitz som vi var i en uke, også videre til Jena som vi var i 5 dager også tilbake til Berlin hvor vi var en helg, også måtte jo vi komme oss fram til Hamburg siden vi skulle ta fly derfra. 

I hamburg så var vi på hotel som lå nermt hvor det var mange fattige folk og jeg følte meg ikkje helt trygg der kan vi si? så det var bra vi bare var der en helg. Og selvfølgelig likte eg meg best i Berlin, shoppet ganske mye begge gangene vi var der, også spiste vi for det meste ute. Og når vi kom til Gemnitz så ville vi vell komme oss tilbake til Berling, haha selfølgelig, men vi overlevde og hadde utrolig mange fine kvelder og dager sammen der selvom det ikkje var som Berlin. Og Jena? En av de fineste stedene jeg har vært, no joke! Jeg var jo litt syk der så at de hadde en av de diggeste sengene der og utrolig fint og stort hotellrom var ganske digg!

På denne turen så var faktisk alt ganske perfekt, jeg følte meg så mye bedre der nede mentalt, og vi hadde flere av de beste kveldene av livet mitt faktisk, jeg kan faktisk ikkje forklare kor bra vi hadde det der nede sammen, oss 2. Selvom folk ikkje likte ideen av at vi 2 skulle til Tyskland sammen i 3 uker, så hadde vi det ekstremt bra sammen der nede og vi lærte egentlig at uansett hva noen sier om oss 2 eller en av oss så har vi hverandre og vi kommer ikkje til å bry oss om hva andre har å si om oss, for vi elsker hverandre og det er alt som betyr noe, og vi vet veldig godt hva som er bra for oss og hva vi greier å håndtere.

Processed With Darkroom

Dere skjønner kanskje ikkje hvorfor vi var i Tyskland i 3 uker.. vell i Februar var Benjamin å jobbet i Tyskland i Jena med noen fra skolen i 3 uker, også ville firmaet ha han ned igjen og når Benjamin spurte om jeg kunne være med så gjorde de alt for oss basically, de betalte turen ned, de betalte hotellene og når vi var med de ut for å spise eller hva vi gjorde så betalte de for det. Så han var der nede for å jobbe med firmaet og de siste dagene så snakket de og de ville egentlig ha han ned igjen for å ha en læreplass der nede men det gikk ikkje for Benjamin må jo ha norsk læreplass for at det blir godkjent av kommunen osv. 

Håper dere likte å høre om Tyskland turen våres! Jeg kommer til å ta en liten pause i helgene, men er tilbake med nye innlegger neste uke.

Klem Birthe Sienna

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg