Dager framover

God dag!

Jeg har vært syk den siste uken, så derfor har jeg ikkje fått tid til å skrive nye innlegg, for jeg var så syk at eg måtte sove hele tiden og ikkje orket noe annet.. Men nå er jeg blitt litt bedre, er fortsatt litt feber og hoster fremdeles, men jeg er vertfall oppe og gående. Igår pakket eg litt mer ting ned og møtte kjæresten min så dro vi på butikken, også lagde vi mat og så på serie, også etter det måtte han dra hjem igjen fordi han hadde jobb idag. 

Jeg tenkte jeg kunne fortelle hva skal skal framover, jeg liker å skrive ned hva jeg skal så jeg vet hva eg har å gjøre framover, så dette kan eg faktisk gjøre 1 gang i uken, men vi ser hvordan det går.

  • Fredag // Vi har tenkt å rydde litt sammen ting og få det i kasser, og ta ned pcen min. Vi kommer nok til å spise en god middag senere når kjæresten min kommer til meg. Også tror jeg vi bare kommer til å slappe av idag egentlig.
  • Lørdag // Vi har tenkt å slappe mest av denne helgen før vi flytter, men om jeg føler meg bra nok kommer vi sikkert til å kjøre litt rundt mot kvelden siden kjæresten min fikk lappen på oppkjøringen han hadde 27 November, utrolig stolt av han!! 
  • Søndag // Har ikkje planlagt noe på søndag utenom at vi bare rydder og pakker egentlig.
  • Mandag – Onsdag // Kommer egentlig bare til å rydde og pakke sammen, men han skal sove hjemme disse dagene pga jobb og sånn han får pakket ferdig hjemme, men vi må også prøve å komme oss en tur til moren og mormoren hans så vi får hentet noen ting vi har fått av de. Også flytter vi Onsdagen, så jeg vet egentlig ikkje helt hva som skjer.
  • Lørdag // På lørdagen skal vi i et familie besøk med min familie, også mot kvelden skal vi ha noen venner over

___________

Klem, Birthe Sienna

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg