Bucketlisten min

God dag!

Idag tenkte jeg å skrive litt om hva jeg ønsker å gjøre før jeg dør, eller vertfall gjøre i livet mitt. Håper disse ikkje er altfor cliche, ahah

Reise

Jeg har mer spesifikt veldig lyst å reise til England, USA, Florida osv. Har egentlig lyst å reise til veldig mange steder, men har et helt livstid på meg og reise rundt.

Begynne å trene

 Ja, faktisk. Jeg vil begynne å trene, komme igang med det.

Besøke Harry Potter studioet i London

Jeg elsker HP, og det vet alle som kjenner meg så har så utrolig lyst å besøket studioet i London.

Kjøpe et hus

Har utrolig lyst å kjøpe et hus med en eg er gift med og har unger med. Jeg er jo fortsatt bare 19 år så har god tid på meg enda.

Forlove meg

Jeg er en “hopeless romantic” så selvfølgelig har eg lyst å forlove meg, det har eg hatt lyst til siden eg var liten. Finne den rette og forlove meg, har funnet den rette nå, så får se hva tiden bringer.

Lage en scrapbook

Jeg elsker å skrive og ta bilder, så denne skjer nok ganske lett.

Møte favoritt forfatteren min

Jeg elsker å lese så denne måtte være på listen, det vanskelige er at jeg har ganske mange favoritt forfattere

Få meg en Golden Retriever

Alltid elsket dyr, spessielt hunder. Jeg har jo en cockerpoo her hjemme hos foreldrene mine, og broren min kjøpte seg en hund da han flyttet ut, så jeg kommer nok til å skaffe meg en Golden Retriever siden den har blitt en av mine favoritt raser siden den skal visst være utrolig rolig og en familie hund. Meg og kjæresten har tenkt til å skaffe oss en faktisk.

Klem, Birthe Sienna

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg