pusher meg selv for langt

Ligger fremdeles i sengen, kjenner jeg er redd for å starte dagen. Jeg har ikkje sovet om nettene de siste 2 ukene, også noen dager siden så sluttet jeg på antidepressivene mine, og jeg kjenner etter jeg sluttet på de at jeg er med deprimert/suicidal men jeg tror kroppen min tenger en pause fra alle medikamentene for jeg har vært på medisiner ganske lenge nå.

De siste 2 ukene har jeg pakket litt og litt hver dag, kjenner jeg er klar for å komme meg i den nye leiligheten for jeg føler at jeg kan lettere være i en rutine der. 

Det har vært ganske så stress her de siste ukene for alle forventer alt av meg, og i det siste så må jeg ha passet på alle rundt meg når de har det vanskelig og passe på at jeg ikkje sier de feile tingene, selv i huset her men alt det er ganske så vanskelig når jeg har det vanskelig selv.. Jeg prøver jo å være her for vennene mine men samtidig passe på meg selv så det er noen dager hvor ting går til helvete og noen dager hvor jeg glemmer å passe på de om de sender meg en melding.

Det har også vært ganske stressende fordi jeg har hatt mange å kjøpe julegaver til så jeg har pushet meg selv veldig med å dra på sentere så jeg blir veldig sliten om dagene, spesielt når jeg ikkje er på noen medisiner for de hjalp meg med å være litt mer rolig.

Men for meg, så tror jeg det at jeg flytter er det beste som kan skje meg faktisk, så jeg får laget noen rutiner for meg selv og følge de helt, og ikkje ha noen flere hjemme i leiligheten for da kan rutiner gå ganske feil, har prøvd flere ganger å ha noen rutiner her hjemme men det har ikkje gått.

 

Dette ble et kort og personlig innlegg, men det kommer enda et innlegg senere idag.

1 kommentar
    1. Wow har du klart å slutte med medikamentene? Vær forsiktig med deg selv, har flere ganger prøvd og slutte selv. Men noen ganger så kommer hodet oss i forkjøpet med å tro visse ting. Vill gjerne følge deg videre. Sammen er man sterke❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg