Noe skjedde med meg Mars 2017

Jeg har planlagt å skrive og fortelle om denne hendelsen men jeg har virkelig ikkje greid det før for å være ærlig. De siste dagene så har eg sluttet på medisinene mine og da har alt kommet ganske brått på meg, følelsemessig. En gang så sa noen til meg “om du ble voldtatt, hvorfor går du rundt å forteller det til folk?” skal gi den personen svaret nå.

Han tvang seg på meg, så jeg har hvertfall lov å fortelle folk om dette og jeg forteller hvem det var til folk som kjenner meg og han så folk er “warned”. Jeg er nå voksen, og jeg har fortalt dette til folk så jeg synes det skal gå fint at jeg poster dette offentlig, om han ser dette så får han lese dette og kanskje han føler seg litt sorry for det? For han sier til alle at det ikkje skjedde, folk tror sikkert heller på han siden han er han. Men de rundt meg tror på meg, og det som egentlig teller er at jeg vet hva som skjedde.

14. Mars 2017 er bursdagen min og nå er det en av de værste dagene eg må gå gjennom hvert år, en god venn/en jeg var forelsket i valgte å gjøre noe jeg aldri kommer til å glemme. Meg og en venn skulle overnatte hos han fordi vi ikkje hadde noen andre steder å gå og det var ganske sent så ingen busser gikk. Vi kom til han og så på en film, de drakk noen cidere og etter filmen lå vi oss. Det skjedde mellom kl. 01:00 og kl. 03:00. 

Jeg vil ikkje gå inn i detaljer men alle vet hva som inngår med voldtekt. Han ville ha sex, jeg ville ikkje ha sex men han hadde sex med meg uten mitt samtykke.

Det er en grunn for at man kaller det voldtekt og ikkje sex uten samtykke, fordi det er vold mot den personen, IKKJE sex, ikkje i det hele tatt. Og desverre var han min første.. så jeg husker det spesielt derfor + det var på bursdagen min. 

Men jeg har ikkje anmeldt det og jeg kommer ikkje til å anmelde det fordi her i Bergen så er nesten alle voldtekt anmeldelsene henlagt med engang og selvom han ødelagte mitt syn på livet og ødelagte meg så vil ikkje jeg prøve å ødelegge livet hans, jeg vil ikkje gå ned på hans nivå heller, noe som aldri kunne skjedd uansett.

Jeg har sikkert noen venner og kanskje familien til kjæresten min som leser dette så jeg vil si dette om dere leser dette, dette er min blogg og jeg kan velge hva jeg skriver om så om dere har noe dere vil si til meg send meg en melding, og jeg velger å skrive om dette offentlig fordi dette er min historie og jeg kan endelig snakke om det selv enn at andre snakker om det bak ryggen min.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg