Ti ting du ikkje visste om meg

God dag!

Idag tenkte jeg at jeg kunne fortelle om 10 ting dere sikkert ikkje visste om meg. 

1. Min første kjæreste fikk jeg når jeg gikk i 10. klasse og det varte til 7.klasse, og jeg endte opp med å slå opp med ham på bursdagen hans, også fikk eg en hyggelig melding fra moren hans.. hehe, dårlig gjort av meg men jeg var ung og tenkte ikkje så mye over det egentlig. Vi snakket jo heller ikkje så mye sammen de 2 årene vi var sammen, det var heller mer sånn at vi spurte om å være sammen så ungikk vi hverandre helt til noen tvang oss til å være sammen, hahah

2. Jeg har mistet veldig mange venner pga mine mentale lidelser.. når jeg gikk i 8. klasse så hadde eg en haug med venner men når eg ble dårlig i slutten av 8. klasse så endte d opp med at eg hadde 2 venner igjen. 

3. Jeg er 100% ærlig, om jeg ikkje liker deg da vet du det samme sekundet.

4. Jeg har blitt voldtatt.

5. Jeg elsker julefilmer. Julefilmer med romance og en søt familie? ååh, da kommer eg til å se den hele året tbh.

6. Jeg har blitt kalt så mye dumt.. noe av det er løs, hore, bitch, dophodet, alkoholiker, i can go on.

7. Fra 7-9. klasse ble eg mobbet, ble mobbet av noen andre i 7. klasse enn de som mobbet meg i 8 og 9. klasse tho.

8. Jeg har droppet ut av skolen og jeg jobber ikkje.

9. I 2017 så var jeg inni et veldig dårlig miljø, var med folk som tok dop og drakk hver dag, det er en av de værste periodene mine i mitt liv for eg følgte etter hva de andre gjorde pga eg var så langt nede. 

10. Jeg har en youtube kanal hvor jeg lager videoer, nesten ingen vet om den og om du skal gå på youtube nå og prøve å finne meg så finner du meg ikkje for det er ikkje mitt navn eg bruker.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg