Siste dagene i 2018

God dag!

Vi har nå kommet oss inn i ny leilighet, samboeren min er nå på jobb mens jeg tenkte at jeg kunne skrive et innlegg. Jeg sitter i sengen og skriver her mens jeg ser på en av mine favoritt serier ¨glee¨, jeg har sett 5 sesonger på en uke som er ganske fort for å være meg tbh, jeg pleier å bytte fram og tilbake på serier og aldri blir ferdig med serier egentlig. 

Men jeg tenkte jeg kunne fortelle litt hva som skjer fremover de siste ukene i desember.

15. Desember – På lørdag så har vi tenkt å dra i julebesøk til min familie, hvor vi egentlig bare chiller, får mat og kanskje får noe digg å drikke. Det varer som oftest noen timer, denne gangen skal det starte i 4 tiden så de minste får være med en stund. Det er veldig god stemning hvert år så jeg tror det blir kjekt. Også etter det kommer vi sikkert bare til å dra hjem og kanskje drikke litt, og kose oss i leiligheten.

23 – 25. Desember – Hvert år så er vi på hytten til min tante i julen, det er alltid like koselig. Vi har gode frokoster, mye latter, god middag, hyggelige samtaler, masse kortspill og gode turer. Det kan også være min kjære kommer en tur ut mot julaften om vi drar hjem på natten eller finner plass til at vi sover der, men det må vi faktisk se på.

31. Desember – I år blir det nok feiring med familien til min kjære på nyttårsaften men mot kvelden skal vi nok ha oss på en fest og tilbringe siste timene av 2018 og første timene av 2019 med gode venner og ha det hyggelig, noe som jeg gleder meg veldig mye til. 

(Bildet er fra google) Jeg kommer nok til å ha nye bilder jeg har tatt selv når jeg er kommet i leiligheten.

Klem, Birthe Sienna 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg