Morningene i ny leilighet

God morgen!

Da er vi kommet i ny leilighet. Det har vært ganske kaos de siste dagene egentlig, vi har hatt seine dager hvor vi spiste mat kl. 22 om kvelden fordi vi har hatt mye å gjøre og at samboeren min jobber til kl. 16 hver dag, men etter han har vært ferdig på jobb så har vi dratt fram og tilbake for å hente forkjellige ting til leiligheten men forhåpentligvis så er dagen idag mye roligere siden idag har vi bare noen få ting å hente også skal vi kanskje til åsane om vi orker det.

Det var utrolig fint lys inn i leiligheten nå nettop isted så jeg måtte selvfølgelig ta noen bilder. Jeg har tenkt å poste et innlegg i de neste dagene hvor jeg viser dere leiligheten våres, tenker kanskje imorgen er en fin dag til det, om dere har lyst til det?

Jeg har noen få julegaver igjen å kjøpe så får se hvor langt jeg kommer med det idag. Dette var et ganske kort innlegg men det kommer et ganske personlig innlegg litt senere idag,

Klem, Birthe Sienna

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg