Juletider og mørke tider

God kveld.

Nå er det bare en dag igjen så er det selveste julaften. Som de som faktisk lese denne bloggen vet så har jeg ikkje postet noe de siste dagene og jeg har faktiske grunner til det. Jeg og samboeren min har vært opptatt med å dra å kjøpe julegaver, og ordne til i leiligheten, men den største grunnen er vel egentlig at jeg har vært opphengt i en ny serie, “this is us” den er så gutwrenching og hjertefull, jeg elsker den så mye.

Men så har jo det vært mer personlige grunner til at jeg ikkje har skreve innlegg.. Jeg har snakket om flere ganger at jeg har gått av medisinene, og de 2 siste ukene har vært vanskelig, det kan jeg lett si.. jeg har det vanskeligere nå angående det jeg skrev i forrige innlegg, og jeg har bare vært så nede i det siste, så nede infact at jeg orker nesten ingenting, noen dager har jeg ikkje greid å få meg opp av sengen men andre dager har eg vært ganske deppet men fått boost med energi, det svinger veldig for tiden.. En sekund er jeg døds glad og ler med samboeren min og et annet sekund blir jeg utrolig irritert og neste er jeg utrolig deppet.. Så jeg kjenner ganske godt hvor dårlig jeg har blitt etter jeg gikk av medisinene..

Processed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 preset

Men imorgen så reiser jeg ut på hytten hvor vi skal feire jul, familien min har vært der siden fredag men i år valgte jeg og kommer litt senere siden jeg har en kjæreste som kan kjøre meg ut der. Så om jeg får nett der blir det kanskje noe innlegg, men det vet jeg ikkje sikkert enda. Hvis ikkje, da poster jeg noe til uken.

Klem, Birthe Sienna

1 kommentar
    1. Hei, jeg synes bloggen din er veldig fin! Lurte på hvordan du og samboeren din møttes/ble sammen? Godt nyttår til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg